beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-20
12:01:19

Så då va gjort

Kom nästan försent till läkartiden, 3 min innan bestämd tid kom jag å gubben!

Tider e inte min grej, panik å stress varje gång man ha en bestämd tid!

Men men läkaren kom, vi gick i på hans rum satte oss å berättade vad jag sökte för..

Han vände sig om å började knappa en massa på datorn å då säger han: Ja du kan börja ta va dig kläderna så ska vi kolla ..

Ställer mig upp å kollar på gubben å känner att paniken e på väg ..
Jag velar ett tag, suckar å känner ett stort obehag..
Tar av mig tjock tröjan å tar en till titt på gubben ..
Vänder ner blicken på golvet å håller tillbaka tårarna ..
Dra upp linnet så den sitter uppe vid brösten å blicken e fortfarande nere på golvet ..

Läkaren vänder sig om å börjar titta å känna på min mage å pratar en hel del..

Fast jag kunde inte lyssna jag kände bara att jag måste därifrån, få klä på mig igen, dölja felen ..

När han va klar så klädde jag på mig väldigt fort å kämpade med tårarna ..

Han vänder sig till datan igen p knappar lite till å frågar om min vikt / längd å puls..

Allt såg jätte bra ut..
Jag "passade" in på dom kraven han hade på datan..

Jag å gubben ställer oss upp å tackar för besöket medans han skickar en remiss till kirurgen ..

På väg ut till bilen så kopplade för mig..

JAG FICK DE FÖRSTA GODKÄNNANDET!!

Ett steg närmre till operationen :o

1 av 3 godkännande !

Nu ska jag bara invänta tiden till kirurgen å hoppas på ett godkännande därifrån oxå:D

Jag kan fortfarande inte fatta att steg 1 är klart ! :D


Kommentar:
#1: mamma mu

Är så jätte stolt över dig stumpan!
Kör hårt!
Love

2012-11-20 @ 15:30:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: