beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-14
22:05:28

Snart sova

Jaha ikväll få man gå å lägga sig i en tom säng :(
Usch jag tycker verkligen inte om gubbens jobb!
Jag vill ju få hem han, men men få hoppas att han slutar tidigt imon eller på rätta sagt på fredag för de e först då han kommer hem!

Idag ha man inte gjort mycket, tagit de väldigt lugnt å ringt viktiga samtal.

N ska till vårdcentralen imon 13:30 en tid som jag bråka med väldigt mkt!

Ringt till barnomsorgen så att N kan få börja på dagis, jaa jag vet jag e sent ute med att söka plats åt henne, men ha man ett minne som en guldfisk så e de inte lätt å komma ihåg allt ;)

Ner nu ska jag ta å ringa gubbe min å säga Go natt !

Så här ser jag å min gubbe ut om 50 år;)
Natti natt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: