beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-29
10:39:26

Blää

Fy faan va seg jag e "gäsp"

Nee om man skulle ta å hoppa in i duschen någon gång.

Måste ner till bibblan å plugga en sjukt jävla mkt! :o

Kom på igår att jag ha ju prov om en vecka å jag ha inte äns läst en enda fråga -.-'

Så min vecka ser ut såhär:

Måndag: Väcka lill killen, följa han till kollo bussen, hem, fixa frukost åt resten, ner till bibblan å plugga, hem, möta upp Lill killen, göra middag åå resten av alla sysslor.

Tisdag: Samma veva

Onsdag: Samma veva

Torsdag: Samma veva

Fredag: Samma veva

Gud vilken rolig sista lediga vecka!

Jaja, få skylla mig själv -.-'
Fast idag så ska jag gå till frisör :D
Ska få klippa å färga mig!! :D

Me happy!! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: