beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-13
11:55:08

:'(

Snart dax å röra sig till sjukan .. Igen ..
De va as jobbigt å se han ligga där igår!

De e inte min gubbe jag ser när jag hittar på han ..

De e inte hans röst jag hör när han pratar ..

De känns som att min gubbe e borta å att nån annan ha tagit hans plats..

De som va extra jobbigt igår var att N inte kände igen han, sin egna pappa!!

Hon ville inte äns titta på han, krama han, ingenting .. :'(

Åå N ha ALLTID vart en pappagris!!
När han e hemma så springer hon till han hela tiden, ska mysa, pussas å busa hela tiden .. Men inget igår ...

De va en stund hon vågade lägga sin hand i hans hand men de varade bara i några sekunder ..

Nee de e otroligt jobbigt just nu ..
Jag vet inte äns hur å när han få komma hem igen ..

Läkarna sa idag att nu e bara att ta en dag i taget .. :'(

Nee jag orkar inte skriva mer .. De e för jobbigt ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: