beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-22
22:56:19

Framsteg för varje dag!! :D

De e så sköönt å se gubben min göra sina små framsteg varje dag! <3

Idag så ha vi vart ute åkte bil :D
Åkte babyproffsen å köpte en grind till köket så lilla N inte kan hitta på sina bus;) hehe

Sen köpte vi en ny vagn som alltid ska ligga i bilen. Okeej nu tyckte ni säkert
"Faan vilket dumt köpt!! "

Men de e så att när vi ska åka iväg tex till min släkt, så få vi bara plats med vagnen där bak å inget mer..

Att åka iväg å stanna flera dagar så behövs de packning..
De e lixom en vagn, resesäng, blöjor, kläder, hygiengrejer osv.. Åå de få lixom inte plats där bak pga vagnen -.-'

Våran bil har sett ut som i filmen Sunes sommar, tetris.. Vilken grej måste in först, hur ska den ligga osv ..

Men nu slipper vi de!! :D

Åå tillbaka till dagen:
Sen åkte vi till Ica ekängen å köpte kött!
Jag ha vart så sugen på kött i två dagar men jag mitt arsle ha glömt å tagit fram de från frysen -.-'

Sen blev de hem å fixa ihop grinden.
Åå jag kan bara säga att lilla N vart fly förbannad när hon upptäckte att hon inte kom in i köket ;) hehe

Så de kommer bli intressanta dagar för tills hon verkligen fattar att hon inte kan;) tihi

Nee nu måste jag lägga mig!!
Ska vara på sjukan 8:15 imon för röntgen av mina lungor!

Så natti natt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: