beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-24
13:34:17

Jobbig natt för lilla N! :(

Usch, inatt tyckte jag så synd om mitt lilla troll! :(

Hon la sig sent igår så de vart väl runt 21:00 hon kom till sängs..
De började bra, hon tog sin flaska å somnade på en gång ..

2timmar senare så började de ..
Hon skrek rakt ut å de hördes att hon hade ont någonstans .. :(

Går in till henne å tar upp henne!
Värsta raparna kom en efter en ..
Efter ett tag så vart hon lugn å somnade om ..
30 min senare så brast de igen, den här gången så gick gubben in å tog upp henne ..
Men han fick inte henne lugn så jag tog över ..
Ännu mer rapar kom men denna gång vart hon inte lugn ..
Så gubben fixade en ny flaska till henne. Hon tog den å somnade om ..

Efter 40 min så skrek hon igen!!
Gick in å tog upp henne, men ingen rap å tårarna rann samtidig som hon skrek..

Gick in i badrummet å tog bort blöjan å gav henne en Alvedon, tänkte att hon måste ha ont någonstans ..

10 minuter efter den så började hon lugna ner sig å pekade på sin säng.
Så jag la ner henne. Hon somnade om.

5min senare så pipte hon till så jag gick in å la mig hos henne. 3sekunder å sova! <3

Gick ut å satte mig i soffan å kollade en stund på tv:n sen så gick jag å la mig jag med.

Nu idag så vaknade hon 12:30 först så hon måste ha vart helt slut i kroppen efter den här jobbiga natten.

Åå nu fick jag förklaringen varför hon hade en sån jobbigt natt, förutom raparna.

Hon håller på å få upp 4 tänder samtidigt!! :O

Stackars min tös, Gud va ont hon måste ha i sin mun!! Åå dumma jag som inte ha sett de tidigare -.-'

Så inatt innan hon lägger sig så ska hon få en Alvedon så slipper ha så ont inatt igen!! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: