beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-20
09:33:35

Kalas

Idag ska jag å B gå över till A då hennes son fyller 7år :)

Det e svårt å fatta att lillkillen e så stor!
Han kom ju nyss till denna värld^^

Gubben å N få stanna hemma å mysa istället :)


Usch idag känns de som att humöret å känslorna kommer gå upp å ner ..
Imorgon är det 1år sen mardrömmen började ..

Ett ljus slocknade ..
Alldeles för snabbt ..

De e så tungt å skriva om de ..
De finns så många ord som vill fram men dom blir liggandes i tankarna ..

Imon ska ett ljus brinna för dig lilla älskade solstråle!! <3

Sorgen & saknade blir bara större å större ..
Om man ändå kunde kunde spola tillbaka tiden, iaf för en stund! <3

Kommer ihåg hur nervös jag va den dagen då du kom ..
Jag gick fram å tillbaka i korridoren å väntade ivrigt på att din far skulle komma ut ..
En minut kändes som en timma, en evighet ..

Åå nu så såg jag han ..
Med långa stolta steg kom han ..

"Vart de e en pojke!?"
"Nee"
"Nehe vart de en flicka!?"
Åå gömde den blåa musen bakom min rygg .. (Faan de e fel färg på nallen!!)

Åå samtidigt din far svarar ja så kommer en sköterska ut med en babyvagn med dig i ^^

Åå mitt hjärta smälte!! ^^
Du va så sööt med din värmemössa^^

Jag va snabb fram med mobilen så jag kunde få ta dom första bilderna på dig! <3

Den dagen så man en sån lycka i din far ögon man aldrig ha sett förut!!

Ett par dagar senare så möte jag din mor åå där såg man samma lycka!! ^^

De va som att se på en film .. <3

Du är deras lycka, deras ljus åå än idag så finns du i våra hjärtan!! <3

Du är dina föräldrars mitten punkt.
Deras liv.
Deras värme.

Varje andetag dom tar, tar dom för dig! <3

Du kommer alltid vara min "systerdotter"
Du finns kvar inom mig!! <3


Kommentar:
#1: jonna

<3

2013-07-20 @ 20:24:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: