beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-19
14:12:19

Röntgen

Jaha igår ikväll kl 18:30 så ringde min läkare från vårdcentralen å frågade hur de va med hostan osv.

Jag sa som de va att hostan är tillbaka å att de gör sjukt ont emellanåt.

Så på tisdag ska jag till röntgen för att kolla upp lungorna ..

När jag sökte för min hosta för 3 veckor sen så fick jag sjukskrivning för: Akut bronkit, dock så satt de så långt ner så att dom misstänkte att de va på gränsen till lungeinflammation..

Antibiotika å cocilla fick jag utskrivet åå så länge jag åt de så vart de ju bättre.
Men nu e de tillbaka till ruta ett typ..

Men men jag hoppas att dom inte hittar något på lungorna ..
De räcker med att en ha de här hemma!

Åå för han går de framåt nu:)
Idag så klev han upp på morgonen med flickorna, dock så hade han väldigt ont men han fixade de! <3

Han tackar dom nya smärtstillanden som han hämtade ut igår.

Så nu väntar vi bara på att hans tid till röntgen så komma så vi få veta hur de går å hur lång tid de kanske kan ta innan han e "frisk" igen.

Vi vet att de kan ta lång tid innan han e helt återställ efter detta men jag blir bara så glad efter varje framsteg han tar! <3

Som igår så sa han: Gud vad hungrig jag e, e de mat snart?

Bara de gjorde mig så glad ^^
De kanske e en skit grej för er men för mig så e det ett väldigt stort steg framåt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: