beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-09
19:25:32

Sur, förbannad å irriterad!!

Hela dagen ha jag vart på ett strålande humör fram till kl 18!!

Gubben ringde å sa: Nu kommer du bli glad, jag tänker inte köpa akvariumet då han inte gick med på att sänka priset!
Du ville ju iaf inte ha något ...

Jag vart så j"vla irriterad så jag sa rakt ut: Åå tack för den, vi kan lika väl lägga på. Jag tänker inte ta skulden på de här!

De e nämligen så att jag ha lovat min gubbe att han ska få köpa ett saltvatten akvarium OM de kommer finnas nemosar i den. Och att han skulle få köpa den när återbäringen kom, men han ha inte köpt nån!
Plus att han slog sönder sin lur i fredags å att laga den kostar 1800kr åå de e mindre en va ett tomt akvarium kostar!!

Omedvetande så ge är han mig dåligt samvete för att han nu inte kan köpa detta j"vla skiit akvariumet!!

Vilket jag påpekade, men nee.. De måste vara jag som ha vridit på hela!!
Gaaah!!

De va väl inte jag som ringde han å sa:
Nu kommer du bli glad ....

Sen helt plötsligt så ska han inte laga luren då hans arbetskollega ha gått med sin lur trasigt i över 1år!!
Men va faan ha de med hans lur å göra?!

Nee jag blir knäpp allså!!

Så jag skickade ett sms där jag skrev:
Du behöver aldrig mer fråga mig om något då mina åsikter/svar inte duger åt dig, gör va faan du vill, köp va faan du vill jag bryr mig inte ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: