beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-08
22:33:37

Tuff men en kul helg

Jag ha fortfarande inte återhämtar mig efter helgen. Ta allt från början:

Fredag: gubben hade jobbat natt så jag å barnen åt frukost så fort vi hade vaknat, sen så gick vi ut å letade efter en ny lekpark :)
Kl 8 va ju redan ute å jakt, kl 11 så kom vi hem igen då den minsta vart trött.
Väl hemma så la jag henne i sängen å dom stora barnen fick kolla på film.

Jag gick på balkongen å ringde till jysk för att se om barnens nya byråer hade kommit, vilket dom hade gjort:)

In för att väcka gubben så han kunde åka å hämta dom.
Kl 13:30 så kom han hem med dom, åå jag började bygga ihop dom!
Kl 17:30 så va jag fortfarande kvar i barnens rum å jag hade bara kommit halv vägs på en byrå -.-'

Men nu hade jag inte tid längre för att vi va tvungna att bli klara för att åka till svärmor!
Kl 18:00 så kommer svärmor å vi packar de sista till överraskningen.

Kl 19 så sitter vi alla vid svärmor matbord å ska börja äta. Mums

Barnen går å borsta tänder å lägger sig utan bråk å tjafs :)

Kl 00:30 så få jag, gubben p svärmor lite smått panik över klockan!
Faan vi ska upp om 3 timmar!!

Lördag: kl 3:30 så vaknar vi alla, klä på barnen de din ska ha, ge dom morgon frukt åå sen kl 4:20 gick vi till bussen..

Kl 5 kommer bussen som de vart sagt.
Barnen får lite mellis/frukost sen så lägger dom sig å sover :)

Strax efter kl 7 så e vi framme i Stockholm, barnen tittar ut genom bussfönsteret å ser färjorna!
Ska vi åka båt ut brast dom stora barnen!!

Dom va nervösa å men väldigt nyfikna:)

Väl ombord så går vi å äter frukost buffén, barnen märkte inte äns att båten lämnade hamnen ;)

Sen så va de full rulle på dom under hela resan!! 2 våningar va bara till för barn å Gud va kul dom hade!!

Sen va dax för att åka hem med bussen igen, va hemma runt kl 22 å Gud va trötta å slitna alla va ^^

Dom klädde av sig i farten på väg in till sängarna ;)

Sen så somnade vi allihopa ..

Söndag: sura å griniga barn .. Värre å värre vart de ju närmare kvällen vi kom..
Men men jag förstår dom, de va en tuff resa men kul :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: