beanelliesmamma.blogg.se

2013-07-10
09:22:20

Verkligheten

Om ni bara såg de jag såg ..
Om ni fick leva som jag ..
För det ni ser stämmer inte ..

Ni ser glädje, men jag ser bara sorg ..
Ni tror att allt är bra,
men jag vet att det är kaos ..

Att kläder är ett skydd mot allas blickar och elaka kommentarer ..

Det är ett liv ni nog aldrig skulle kunna förstå ..
Jag är fånge i en kropp som jag inte kan komma ifrån ..

Jag kommer aldrig kunna säga att jag är fin ..
Jag kommer aldrig kunna vara stolt över min kropp då det inte finns något och vara stolt över ..

Man hör vad folk säger ..
Även äns vänner ..

Sån kropp är äckliga ..
Nee fy faan, jag skulle aldrig kunna leva tillsammans med en sån människa ..
Jag skulle kräkas ..

Jaa, det är sånt man alltid få höra av människor .. Överallt ..

Men här ha ni "mig"
En fånge ..
Där kläder är min skydd, min mur ..


Kommentar:
#1: My

Vi älskar dig precis som du är! Och jag tycker du är jättefin! Jag vet att de inte känns så själv! Men tänk vilka underbara barn du har burit och fött fram! De är de mest fantastiska man kan göra som kvinna <3

2013-07-10 @ 12:33:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: