beanelliesmamma.blogg.se

2013-06-28
05:39:06

Sjuk hit å dit ..

Usch för att vara sjuk! I snart två veckor ha jag legat sjuk -.-'

Va till läkaren i måndags då jag va helt slut i kroppen!! Jag orkade knappt ta mig upp ur sängen ...

Kommer till läkaren å blir sjukskriven för utmattning å akut bronkit ..

Allså luftrörskatarr som va på gränsen att bli lunginflammation ..
Antibiotika å cocillana fick jag utskrivet!

Nu efter dagar med de så mår jag bättre, jag orkar ta mig upp ur sängen.
Jag kan gå från balkongen till vardagsrummet ut att bli andfådd!

Men morgonen e fortfarande tuffa, halsen e igen täppt, de gör ont enda ner mellangärdet när man andas :(

Men men läkaren sa att om de inte skulle bli bättre så förlänger han sjukskrivningen en vecka till!

Men jag hoppas att allt skiit e borta på måndag så att jag kan gå till jobbet! :(

Nee nu ska jag sluta tycka synd om mig själv å sätta fart så Nellie kommer till dagis i tid! Åå sen nån gång kommer svärmor å så ska vi åka inhandla nya byråer till dom stora barnen :)


Kommentar:
#1: mamma mu

Vilka fina bilder på mina fina hjärtan.
Hoppas du mår bättre idag. Kram

2013-06-29 @ 11:59:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: