beanelliesmamma.blogg.se

2013-05-11
13:16:38

Full rulle

Sen man började i skolan ha man haft fullt upp hela tiden!

Vakna kl 4:30, duscha, klä på sig å sen kl 05:00 e dax å väcka barnen.

Men allt ha gått jätte bra, barnen ha vart som en dröm! <3
Ingen som ha segat eller tjafsat <3

Mina läxor ha blivit gjorda å in lämnade i tid, mkt beröm från läraren åå inga fel ha man gjort!

Stort diplom åt mig själv :D

Igår kväll när N la sig för natten
( 19:30 ) så satte jag mig vid datan å skrev, skrev å skrev.

18 sidor med frågor/svar blev de :)
Så kl 01:00 fick jag gå å sova!

Idag blir de samma race, lördags mys framför datorn medans dom stora barnen kolla på film å äter gottis <3

På måndag e dax för prov, åå klarar jag av provet så få jag komma ut på praktik :)

Hoppas, hoppas, hoppas!! :D

Sen på måndag ha jag behandling nr 3 oxå :) kl 15:30 ska jag vara där så de blir en stressig dag för mig!

Skolan ligger ju i Västerås så jag måste hinna med 14:30 tåget annars missar jag tiden :(

Men men jag få säga de till läraren på måndag morgon :)

Heja Kia heja!! Du kommer fixa provet galant!! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: