beanelliesmamma.blogg.se

2013-10-09
18:44:09

Älskade barn!
Jaa, ibland behövs de inte mkt för att man ska bli glad igen! 
Hela dagen idag så ha jag vart depp åå velat kasta mig själv i sängen å gömma mig! Till och med på jobbet -.-'

Jag gick å små muttrade för mig åå suckade hela tiden .. 

Nee de ha verkligen inte vart min dag helt enkelt!

Men nu när man kan hem åå satte sig vid matbordet med dom små liven åå lyssnade på dom å deras story så kom de efter längtande leendet ^^

Vi ha en diskution om hur dom kommer å bli när dom är stora ;) hehe

Sen så började Lill pöjken å sjunga på: Tänd ett ljus åå dom kom den sjuka mamma Kia fram å slängde fram ett solo med disktrasan som mickrofon ;) hehe

Jaa, ibland så ger barnen en sån härlig kick av glädjerus! <3 

Tack mina små älskade liv för att ni vet hur man gör mamma glad igen! <3 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: