beanelliesmamma.blogg.se

2013-10-17
07:10:59

En natt med tårar
De ha vart en hemsk natt .. 
Det ha vart mycket tankar, tårar å mardrömmar .. 
Försov oss imorse, men N kom i tid till dagis och jag hoppas hennes första dagis foto blir bra <3

Kan i allafall säga att de sista gången jag lägger utan att ta sömntabletterna!
Det funkar inte, tankarna tar över ..

Men jag kliver upp varje morgon, jag går till dagis och sätter ett fake leende på läpparna .. Men man ser på ögonen att de är något som inte stämmer 

Dom är tok röda efter alla tårar och ingen sömn .. 
Nee nu ska jag gå och bo i soffan igen och hoppas på lite sömn ..

Kommentar:
#1: mamma mu

Älskade stumpan min.
Allt blir bra ska du se, eller som min mormor alltid sa
"Allt är övergående, bara kärleken består"
Massa massa kramar till dig

Svar: <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-10-17 @ 09:15:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: