beanelliesmamma.blogg.se

2013-10-21
20:41:41

Kämpar med tårarna ..
Igår så kom alla barnen hem igen. 
Jätte skönt å få se dom efter en tuff vecka! <3

Men idag så ha jag fått kämpa med tårarna ..
Tankarna ha tagit över flera gånger men jag ha lyckas få ett fake leende på läpparna i allafall ..

Imorgon ska jag ringa till läkaren å se om dom nya proverna ha kommit ..
Sen så ska jag träffa en annan läkare å berätta de hela och säga att jag fixar inte detta .. 

Jag är så jävla depp .. Dom får sjukskriva mig helt enkelt! 

Hon som jag pratade med idag(läkare) vågade knappt säga något när hon fick veta storyn .. Om hon hade kunnat så hade en trollat fram en tid idag redan ..
De va nästan som att hon skämdes ..

Åå få ett sånt här jävla besked den här månaden gör ju inte saken bättre heller! 
Vart jag vrider mitt huvud så ser jag CANCER!! Hemma som ute ...

Jag låser nog in mig snart ..
Vill inte behöva bli påmind hela tiden ..

Åå Googel är min bästa vän just nu! 
Jag ha hittat så mycket info å fakta ..
Men dock så verkar jag inte komma ifrån nån behandling om de e så illa ..

Operation + behandling ..

Bye bye Kia vi ses kanske nästa år
Då kanske vi känner igen dig som förut..

Nee nu ska jag ta duscha ..
Är as frysen idag ..



Kommentar:
#1: mamma mu

Älskade stumpan.
Kunde jag så skulle jag ta över de onda o hemska ifrån dig!
Säger som du till mig;
"Tänk positivt! Ingenting är bestående!"
Älskar dig mer än livet

Svar: <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-10-22 @ 11:34:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: