beanelliesmamma.blogg.se

2013-10-22
13:56:51

NEEEEJ!!!
Jag fixar inte mer nu!!! 
Mitt psyke rasar, jag går in i väggen ..

Läkaren ringde åå allt människan säger: Tyvärr Kia så va de senaste provet för ytligt och där mer kan jag varken säga bu eller bä .. Men nästa torsdag så ska du befinna dig på katerineholms sjukhus och få göra en ny operation .. Och vad de provet säger få vi se helt enkelt ..

Faaan ... :'(
Jag orkar inte mer nu ...
Ta in på psyk snart känns de som ..

Imorgon ringer jag till vårdcentralen och ber om sjukskriving pga måendet ..
Jag vill slippa alla tankar!! 

Kommentar:

älskade syster.. <3
jag finns här. 24/7.. ring , messa.
jag finns..!! <3

älskar deej!!

Svar: <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-10-25 @ 22:55:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: