beanelliesmamma.blogg.se

2013-10-13
23:14:05

Söndags mys
Idag ha de vart en väldigt lugn skön söndag :) dom stora barnen åkte hem till sina andra föräldrar, väldigt tråkigt :(

Men men tur att veckorna brukar gå fort:)

Nu på kvällen så fick jag för mig att göra choklad pannacotta med tropisk sorbet med socker verk ^^ 

De va as gott å den tropiska sorbeten kommer jag göra oftare :) mums


Här hemma e de inga skiit köpes desserter, utan här görs de från grunden!

Åå en vacker dag så ha jag min, MIN egna resturang med MIN mat! 

Kommentar:
#1: JoNna

Ja kommer bli fet när du har restaurang xD
Din mat <3

Svar: Hahah!! Nee då, jag portar deej så du bara kan komma Max en gång i veckan ;)
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-10-15 @ 18:09:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: