beanelliesmamma.blogg.se

2013-09-07
13:35:12

De va länge sen :p

Ja de va ett tag sen man skrev här!
Ha haft häcken full med sysslor å sjukdomar hit å dit!

Igår tog jag min yrsel å familj å åkte till min underbara J! <3

Ett paket väntade på henne som jag hittade efter mkt letande, typ 2månader tog de å hitta den rätta!

Senare på kvällen åkte gubbarna å fiska medans jag å J kollade på Fångarna på fortet å dövade lilla N :)

Sen när tösen sov så tog jag fram saxen. De tog lite tid å klippa då yrseln bråkade men de gick bra! :)

Super fin blev hon min fina J ^^

Efter några cigg å mer skit snack så väckte vi lilla N för att åka hem igen.

Nee nu ska jag ta yrseln å lilla N för att gå till jysk å leta efter korgar till badrummet :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: