beanelliesmamma.blogg.se

2014-04-11
15:48:24

De tog ut sin rätt :(
Fy faan vilken smärta!! 
De gjorde så jävla ont att jag bara ville lägga mig ner på golvet åå bara börja gråta! :(

Två dagars barn lämning tog ut sin rätt och min livmodern vill inte vara med längre! 

Men nu ha smärtlindringen börja hjälpa lite, men jag ligger i fosterställning i soffan och vägra röra mig mer än nödvändigt! 

Den här smärtan ha jag inte fått sen ambulansen kom å hämtade mig från köksgolvet :(

Och jag vägrar åka in nu! Jag vill få umgås med barnen i helgen åå inte ligga på något sjukhus!! 

Räcker med att jag ska ligga där nästa vecka. Så kul är de inte med sjukhus!

Men nu känner jag mig helt tung i kroppen å ögonen. Ska försöka vila den lilla stunden innan alla barnen kommer hem. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: