beanelliesmamma.blogg.se

2014-12-13
17:30:34

Julklapps shopping!
Idag så ha jag shoppat sjukt mkt kläder till barnen! :O 


Och jag betalade bara 111kr för allt :')

Fick en fond gåva på 3000kr igår
Sen så hade Lindex 25% på hela barnavdelningen

Så jag köpte kläder för 4149kr 
Fick 1037kr i rabatt
3000kr från fonden

Så mitt pris blev hela 111kr :D

Fatta jag tog kläder för 4149kr och betalade bara 111kr :O 

Så alla barnen fick nya kläder som nu ligger under granen och väntar på dom ^^

Dock så måste jag köpa två plagg till A såg jag nu när jag slog in alla paketen :)

Men vad gör de, jag är sååååå jävla glad att kunna köpa sååå mkt kläder till mina små liv! :')

Tusen tusen tack till fonden!!! 
FL fonden ni är guldvärda :')


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: