beanelliesmamma.blogg.se

2014-07-10
23:01:08

Egen tid .. ?
Jaa de e ju dröm de med ..
På snart 4år så ha jag, bara jag! Vart "ledig" 5 gånger ..

De e typ en gång om året..
Jag kan inte räkna att en kopp kaffe hos nån räknas då jag alltid få samtal/sms från hemmet.
Åå då kan jag ha vart borta i kanske 1-2tim -.-' 

Eller när man få gå till affären själv, de räknas inte heller ..

Jag vill oxå kunna säga: Du? Nästa helg så åker jag bort. Vet att vi ha barnen hemma men dom lägger ju sig tidigt. 

Jag vill oxå kunna säga att nu drar jag när skorna är på!

Men nee, ska jag göra något så måstes de planeras flera dagar innan. Helst en vecka innan. 

Jaa! Jag är lite svartsjuk på hans frihet. 
Iaf ibland! 

Men jag skulle aldrig kunna vara så ego åå missa mina barns glada miner när vi tex plockar fram en varsin glass ur frysen. Eller när vi ha en sån där sjukt rolig middag ^^ 

Nee, jag skulle inte klara av och vara borta så mkt från mina älskade barn!

Visst att dom kan trycka på alla knappar emellanåt, men vem ha inte gjort de mot sina föräldrar ;)

Ikväll så går jag å lägger i en tom säng. Men jag vet att jag ha en liten tös som kommer in inatt åå snor min kudde ^^ 

Sen så ska hon å jag ta tåget till min fina J! 

Jag ska få mysa med en pytte liten tös! Åh vad jag längtar <3

Sen kommer inte jag å N hem förens lördag kväll! 

Nee nu ska jag ta å bädda ner mig å försöka sova så att timmarna går lite snabbare ^^ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: