beanelliesmamma.blogg.se

2014-07-03
23:19:19

Ensam hemma
Jaja en hemsk dag hemma med alla terrorister. Mkt gap&skrik åå lite lyssna så när klockan slog 19 så varit jag överlycklig! 

Sovadax alla barnen :D 

Så nu ikväll ha verkligen njutit av tystheten! Så jäkla skööönt! :D

Som 4-barns mamma så sätts tålamodet på test nästan varje dag, men idag va de extremt :o 

Svärmor kom när jag håll på med maten åå sprang mellan köket, toan, vardagsrummet åå barnens rum.

Hon stog med öppen mun ett tag åå jag bara skrattade å sa:
Men va de inte idag du ville ha alla 4? 

Hahah!! Hon ville inte ha dom men hon stannade kvar åå hjälpte till med dom tills maten stog på bordet :) 

Tusen tack! Hade stått vid spisen i 2tim sammanlagt åå de hade tagit längre tid om inte hon hade kommit!

Men men nu är den hemska dagen slut åå jag ska ta å bädda ner mig i sängen åå hoppas på att dom är snällare imon ;)

Imon så ska man vara "barnvakt" med :) 

De kommer bli kul för M då de kommer en pojke. Kan inte vara lätt åå vara ensam kille ;)

Åå gubben min jobbar än. Han kommer hem nån gågn inatt/morgonen. 

Så de ha verkligen varit tyst här hemma ikväll! 

Tusen tack J för dina samtal nu på kvällen <3 

Saknar dig massor! 
Men snart så kommer jag å minstingen åå bebis myser ^^ 

Grattis ännu en gång till eran lilla tös! <3







I see you! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: