beanelliesmamma.blogg.se

2014-07-30
15:06:21

Jävla skiit liv
På den senaste tiden så ha vart mkt gnäll från mig men va faan är de för liv åå sitta dag in å dag ut på soffan åå undra när helvetet ska braka lös ..

Jag är så jävla less på de här livet 
De e bara jag som försöker tex få hemmet rent å snyggt 
Laga maten 
Rena barn
Hitta på något kul med barnen även om de bara blir att dom få gå ut till lekparken 

Igår kväll så hade jag min mor här åå hon ville åka å bada så jag fick komma iväg själv åå han stannade hemma med barnen.

De va så skönt i vattnet åå där kunde jag ha stannat i timmar men mor min ville "hem" så de va bara å gå upp till bilen. 

På väg från parkeringen så frågar min mor: Men du? Du och karl kan ju åka bada tillsammans nu? 

Nee mamma han vill inte åka iväg med mig .. 

Men jag kan fråga han? säger hon 

Jaa gör du de ..

Öppnar dörren åå kliver in, han reser sig från soffan åå säger: 
Fy faan, jag smälter!

Men åka å bada ni två? Kia ville inte åka då hon tyckte de va så skönt i vattnet.

Va!? Nee jag vill inte säger han 

Gick ut på balkongen åå tittade på mamma åå sa: Jag sa ju, han vill inte åka iväg med mig .. 

Mm säger mor lite besviket 

Men men klädde på mig å gick ut igen för att möta C. Hon ha virkat en penis/pung värme till min bror ;)

Jaa min bror tyckte att som såg roliga ut:p 

Stog där ett tag å snackade allmänt skiit åå rökte ett par cigg innan vi sa hejdå.

Sen kom man hem till tysta leken igen .. 

Åå de e fortfarande tysta leken åå ha vart de sen måndags .. 

Blir inga ord till varandra om de inte behövs .. 

Jag hatar de här jävla livet!!! 



Kommentar:
#1: Anonym

Oj han verkar vara hemsk så du skriver, har du inte tänkt på att lämna honom?

Svar: Inte lätt å lämna något man älskar med hela sitt hjärta! Jag vill tro att alla förhållanden går upp å ner. Han är faktisk helt underbar men just nu verkar de som att allt går ner ..
Mitt stressiga 4barns liv!

2014-08-01 @ 12:57:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: