beanelliesmamma.blogg.se

2014-07-01
21:21:35

Två barn å ett snitt
24år åå ser ut som 50år gammal kärring i kroppen..

Hur mkt jag än kommer å träna så kommer jag aldrig bli av med hänget..

Jäkla tjat.. Jaa jag vet men de e något som hindrar mig från väldigt många saker ..

Om jag bara blev miljonär!! 

Jag kan inte påstå att jag är tjock men jag ha en tjock mage pga hänget .. 

Min dröm är och se ut såhär


De hade vart som en dröm!! 

Men istället så ser man ut såhär

En mardröm ..

De e sjukt hur mkt man kan påverkars över sitt utseende!

De kan förstöra ens liv helt och hållet ..

Men men tur jag vet iaf att jag slipper utsätta mig för alla dom svåra stunderna.

Jag ha mina ursäkter 

Om man ändå kunde trolla bort alla problem, Gud vilket skönt liv man skulle få! 

Inte bara trolla bort utseendet utan allt man nu kan tänka sig :) 

Nee nu ska jag ta å duscha.
Sen blir de sängen för min del! 

Kommentar:
#1: mamma mu

Men hallå där!!!
Snart kan du börja träna på allvar o då försvinner allt överflödit!
o sen ska du börja skolan snart med igen!
Positivt tänkande dottra min!
kramar

Svar: Tss de där hänget försvinner inte med träning .. Man kan inte trolla bort allt med träning .. Hade man kunnat göra de så hade jag aldrig haft de kvar efter B ..
Mitt stressiga 4barns liv!

2014-07-03 @ 10:10:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: