beanelliesmamma.blogg.se

2014-07-09
16:41:29

Vilken jävla värme!
Fy faan va varmt de e ute nu! 

Jag å lillskrutten kommer inte visa oss ute! De e en sak som är säkert.

De räckte med igår. 
Vi va på parken zoo hela dagen åå de va såååå varmt :o 

Hon åkte karuseller för första gång åå hon tyckte va så kul ^^ 

Men de bästaste på parken zoo va dinosaurie! 
Hennes ögon bara lystes upp som två stjärnor ^^ 

Åh de va en toppen dag åå få se hennes alla glada miner ^^ 

Men idag så stannar vi inne åå äter glass istället ;) 

Åå de märks på mitt hår att de varmt å äckligt ute ... 


Alla dessa dumma lockar kommer fram åå de ser ut som att jag ha permanentat stora lockar -.-

Sen så får jag inte ner volymen heller !

Bytes mer än gärna!

Nee nu ska jag ta lillfisen åå hämta glass från frysen :D 

Love it! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: