beanelliesmamma.blogg.se

2014-05-31
00:58:52

Byte av "plåster"
De gjorde inte lika ont som den andra (låsas huden) men ser inte fram till måndag då de är dax igen åå byta den på Vc :( 

De svider åå gör jätte ont + att man får en gratis vaxning på köpet! 

Fy i helvete va ont de gör! Hur faan kan tjejer gå å boka en vaxning äns!? :o

Gubben min fick vara min sköterska åå dra bort den gamla åå sätta dit den nya.

Gick väl sådär åå sätta den nya, men tur att jag fick med mig 3st från Vc! 

Mor min kom å hjälpte till med den nya.
Känns väl sådär åå ligga med trosorna ner vikta åå både äns mor å gubbe leker sköterskor nästan över ens mutta! -.-'

Men men nu är de gjort åå jag hade aldrig fixat åå sätta dit en ny själv då jag inte ser vart snittet är pga magen å hänget! "Tjockis delux" 

Imon så åker min mor hem .. 
Känns ganska pissigt ..

Ensam kvar igen ..
Jag, jag å själv ..

...

Kollade posten idag förresten. 
Åå nu den 26/6 så ska jag in på magnetröntgen av bäckenet.

Måste kolla så att cellförändringarna inte ha spridit sig. Men de ha nog inte gjort.

Nee nu ska jag sova tabletten! 
Klockan e massor, så natti natt & sov så sött! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: