beanelliesmamma.blogg.se

2014-05-28
14:15:48

Byte av "plåstret"
Idag på morgonen så va de dax för omläggning av "plåstret" 

Åå Gud va läskigt de va! :o 
Nerv-ryckningar, ingen känsel på vissa ställen åå den satt som berg!! 

De tog ca 10-15 för att bara få bort den. 
Men nu är den bytt åå jag ha fått en helt annan varierat då Vc inte hade en sån som jag hade. 

Själva såret va jätte fint! :o 
De är precis en vecka sen jag låg på bordet åå blev snittad men de är nästan helt läkt (huden) 

Sköterskan blev chockad över hur fint de va redan nu! 
Hon trodde att man knappt kommer å se ärret sen :) 

Och vet ni!? Min tattoo är hel ;) 
Kirurg läkaren måste ha lyssnat på mig åå la snittet precis över tattoo ;)

Men snittet är nästan från höft till höft, allså snittet är längre än vanligt men de gör mig inget :) 

Bara min tattoo inte blev snittad åå inget fult ärr de va mina "krav" ;)

Ska tillbaka till Vc på måndag för en ny omläggning :) 

Skönt åå få hjälp med omläggningen för jag skulle aldrig våga ta bort "plåstret" själv. De skulle ta mig en hel dag ;) 

Nee nu ska jag ta å väcka mor min som ha somnat i soffan :p 

Stackars lilla mor som får slita arslet av sig! Hon ha fått leva mitt liv i snart 2veckor åå jag lider med henne! 

De e inte lätt åå kliva upp kl 5 åå sen ha full rulle fram till 22-23 <3 



Ungarna hade kakkak i rumpan som N säger ;) 

Kakkak = fis hehe



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: