beanelliesmamma.blogg.se

2014-05-25
23:14:21

Mitt bästaste beslut
Att operera bort livmodern är nog tame faan de bästaste beslut jag ha tagit i hela mitt liv! 

Tackar gode Gud som gav mig all styrka för att orka med all dess krig mot vården! 

Tack till er alla som ha stöttat mig åå gett mig råd när allt ha varit i botten! 
Utan er så hade jag levt vidare i mitt helvetes liv! 

Dom här 3åren ha verkligen vänd mitt liv upp p ner.. 
Dagar jag inte ens ha kommit upp ur sängen pga all smärta..
Dagar då tårarna aldrig ha tagit slut pga att jag kände mig så hjälplös..
Dagar då jag ha verkligen ha kämpat för att hålla mig på benen så att barnen inte ska se hur ont jag har..

Visst ha jag ont nu efter operationen men det är inte alls samma smärta som jag haft..
Inte den smärtan som fick mig å rasa ner mot golvet allt för många gånger..

Jag vet nu att smärtan kommer att försvinna! 
Jag vet nu att jag kan leka med barnen i sommar! 
Jag vet nu att allt kommer och bli bra!

Jag är 24år och livmoderlös men jag ha redan allt man kan önska sig!
Jag har min familj! <3

Nu när man ha varit hemma dom här dagarna så ha de mkt aj aj aj men mkt skratt med :) 

Som idag så ha barnen för första gången hört mig fisa åå vilka miner de blev! ;)
Mamma vart de du!? :o
Hahah!! Till er som inte vet så kan jag verkligen inte släppa mig om jag nu inte sover ;) 

Sen de nästa roliga (enligt mig) 
Babe kan du köpa till Apoteket och köpa något så att jag kan bajsa! Jag vill skita men kan inte trycka för de gör ont i magen då!!

Han åker å köper åå ringer ett par gånger men han kom han med något på en tub som man ska ha i rumpan :o

Jaja tänkte jag lika bra å ta den så att man kan få skita nån gång ..

In på toan åå läser hur man gör åå bävar mig för den..!  

Tar och öppnar den lilla tuben åå så plötsligt så kan jag bajsa igen!! :D

Färdig åå klar så går jag in till vardagsrummet ned världens leende åå säger: 
Jag tror nog att jag skrämde min stackars rumpa med den där! 

"Jasså?"

Jaa, för så fort jag hade öppnat den så kunde jag bajsa så nu mamma ligger den å väntar på dig istället! :p

"Gubben": Men va faan ni kan ju inte använda samma!? 

Hahahahaha! Nee jag behövde inte använda den, jag hann bara öppna tuben hahahah! 

Förlåt men jag tyckte de va as kul :p 


Men nu ska jag ta å bädda ner mig i sängen! Natti natt <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: