beanelliesmamma.blogg.se

2014-05-26
13:27:04

Woho!!
Onsdag ska jag till läkaren angående "brösten" 
Vet inte om jag ska vara lycklig eller ledsen ..

Känns nästan som att jag kommer få panik, ångest va bara vet skapen att jag ska behöva visa "brösten" 

Ska de bli två stora operationer i år? 
Åh Gud jag är så nervös! 

Ska jag verkligen få se normal ut?!

När jag öppnade brevet åå började läsa så kände jag hur tårarna ville fram..

Gav sen mamma brevet åå sa bara att du måste följa med mig på onsdag MEN du får inte följa med in på rummet!! 

Skickade sen iväg ett sms till gubben:
Ska till läkaren på onsdags kl 13:45 angående "brösten" 

Han ringde upp å sa:
Jasså så de kanske blir en total renovering på dig i år?
 (åå små skrattade)
Aa fast de kommer å gå bra hjärtat, dom får ju inte neka dig! De ha ju den andra spec kirurg läkaren sagt.

Såå aa just nu så känns allt jätte bra men så himla läskigt samtidigt! 

Två operationer kanske 
Två operationer som kommer ändra mitt liv totalt! 

Jag kan inte ens hitta några ord som kan beskriva den känslan jag ha just nu.

Såå glad, ledsen, överlycklig, skamsen Jaa allt på en gång! 

Kommer jag ens våga visa läkaren "brösten" på onsdag!?? 

     ---------- Uppgraderad ------------ 

Läste fel på datumet! 
Ska dit nästa onsdag men de gör inget för då kanske man kan gå lite bättre ;)

Men ska iaf till läkaren på onsdag för då ska jag byta "plåstret" på magen/byxkanten.. 

Aj aj ? De kommer nog göra as ont åå ta bort den då de inte är de vanliga "plåstret" dom brukar sätta. 

Utan dom ha satt en som liknar huden, låsas hud som läkaren sa. 

Åå den sitter som berg!! :o 
Är så rädd att de ska göra ont eller att det är något med snittet ..

Varför ha man alltid dom värsta tankarna i huvudet?!

Lite positiva tankar hade ju inte skadat ibland :p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: