beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-15
17:55:40

BVC
BVC besöket gick väl sådär.
Hon gör allt som hon ska, pratet är mkt mkt bättre åå man kan förstå henne :) 

Men, hon är för liten ..

Hon ha alltid legat lite under (-1kurva)
Men idag så låg hon för mkt under (-4kurva) 

13,5kilo å 90cm lång. 

Jag tycker inte att de låter litet :/

Så vi ska på en extra kontroll om typ 6-8månader för att se om ha vänd eller om hon fortfarande är för "liten" 

Visst är hon född för tidigt men inte så värst mkt, ca 4veckor bara :/

Jag ha aldrig kallat henne för permis för jag ha aldrig ansett att hon är de. 

Men idag så fick jag höra:
Men permisar brukar komma ikapp runt 3år och då brukar man inte se någon skillnad.

Så ser dom henne som permis? :/ 

Och varför just nu och inte när hon va mindre? :/

Visst att hon alltid ha vart lite mindre och de ha aldrig stört mig men just ordet permis!? 

Hon är ingen permis! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: