beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-08
08:32:20

Måndag
Igår så kom mina älskade liv hem! ^^

Mkt gap å döv öra åå mitt tålamod sjönk flera gånger! -.-

Men även mitt i kaoset så finns lugnet oxå ^^ 

Va till parken med B&N en stund på eftermiddan åå så kom J med sin lilla tös åå sällskapade ^^ 

Gick hem, gjorde mat åå fixade dom små för sängen :)

Sen följde jag J halv vägs hem då M hade slängt på kaffe ;D

Så efter ett par koppar kaffe åå lite skit snack så gick jag hem :) 

Väl hemma så tog jag reda på disken åå fixade tillbaka mitt kök efter middagen.

Tog mitt natt bloss åå la mig ihopp om att få lite sömn 

Men nopp, somnade aldrig ..
De blev för varmt, kissnödig, röksugen, kudden låg fel, de blev kallt, barnen hostade inne från deras rum, röksugen, gubben snarkade, kussnödig igen, röksugen åå klockan ringde -.-'

Men men de va bara å kliva upp tillslut. 
Hörde hur barnen började tjafsa om vilken film dom skulle se ;)

Kommer upp, alla sitter på klädda med sin morgon frukt åå N fick sin välling, ny blöja å sina kläder :)

Gubben hade hällt upp en kopp kaffe till mig som stog i köket å väntade <3

Tog mitt kaffe åå gick ut åå suckade..
De va as kallt å tändaren ville inte funka -.-

Fick igång den tillslut åå njöt av min cigg å mitt kaffe ^^

Kollar på klockan åå upptäcker att vi måste gå -.-

En snabb klunk av kaffet åå snabba bloss, in åå ropar på tjejerna.

En, två å va faan är N!? 

Stressar upp mig åå känner ur klockan biter mig i röven ..!

Woho där är N, precis bakom mig åå bara ler ^^ 

N lämnade på dagis å jag och dom stora tjejerna går mot bussen.

Hann röka menas vi väntade på bussen :D

Halv vägs med bussen åå tjejerna sitter å pratar som vanligt å planerar vad dom ska göra under dagen så blir dom knapp tysta åå ser jätte vilsna ut ?

Tittar ut åå ser att bussen åker helt fel ;)
Jag börjar skratta åå tjejerna tittar på mig åå börjar skratta sådär osäkert åå kollar på mig som ett frågetecken 

Mamma, tog vi fel buss? Men nee de kan vi ju inte ha gjort, de e ju nr 1 säger A

Men åå A e du helt pucko eller!? Han som kör bussen är ju trött så därför kör han fel..! Säger B 

A: Men min skola ligger inte här vid parken zoo! 

B: Nee de gör väl inte min heller.. Han kommer ju vända snart

A: Han borde nog sova 

Lämnade åå på väg hem så ringer lilla pöjken åå berättade att han va färdig åå klar för att gå :)

Men jag hann hem åå ge han kram innan ^^ 

Tog mig en kopp the? Startade disk maskinen åå tvätten ^^ 

Ska ta å hänga den snart åå sen så slår nog mina ögon ihop en stund ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: