beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-15
08:06:47

Måndag
Att bli konfekterad är aldrig kul 
Men de e kul å höra personen/personernas svar, spec när den/dom inte är beredda ;)

Låg med leende inatt åå kände hur jag svårt de va hålla mig för skratt ;) 

Hahah!! 

Men men prat om annat :)

I lördags så blev min lilla pöjk hela 10år ^^ 

Han blev jätte glad över sina paket åå sitt kalas <3

Ett lugnt kalas med sina bästa vänner åå familj :)



Sen så ha jag lyckas gå ner 1kilo till den här veckan :D

65kilo nu trots att man ha käkat en massa gottis hela helgen ;)

Pizza, läsk, tårta, kakor i mängder ;)

Från 105cm i midjan till 96cm ^^ 

De märks på kläderna då inget passar längre men är fortfarande för "tjock" för smal kläderna :p 

De skulle vara helt underbart åå få börja träna nu! 

Inte för att kilorna ska bort utan för att midjemåttet ska bli mindre.

Åh mitt hjärta smälter:')

Igår så åkte dom stora barnen till dom andra parterna.

Men alldelses nyss så ringde min lilla pöjk :')

Han va påväg till skolan åå hade världens nyhet! :D

Han hade fått en ny mobil igår av sin mors sambons föräldrar ^^ 

Han riktigt kvittrade i mobilen :')

Tänk att ett samtal från dom små liven kan få än å känna sin sååå älskad åå samtidigt så stolt ^^ 

De e min lilla pöjk <3 

Nee nu ska jag ta å dricka mitt kaffe sen blir de duschen :)

Kl 13 så ska jag hämta minstingen från dagis åå gå bort till BVC :)

Dax för 2 1/2 års kollen! 
Hon börjar oxå bli stor min lilla skiit <3 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: