beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-01
17:40:26

Måndag
Idag så tog vi alla visst en sovmorgon,
N kom å väckte mig kl 6 ^^

Gubben tog henne till dagis då "kojan" stog typ utanför hennes dagis så jag fick gå å strösa hemma i lugn&ro ^^

Men kl 7 va jag redan rastlös, så slängde iväg ett sms till M åå frågade om hon orkade med morgon sällskap :)

Åå de gjorde hon så klart, så de ett par koppar kaffe där fram till typ 11 sen blev de hem åå började röja efter barnveckan :)

Tvättat N alla madrasser (3st) för att jag tyckte dom luktade unket, typ gammalt/instängt. 

Tog bort alla sängkläder från dom storas sängar åå tvättade dom med :) 

Åå självklart så blev de en tvätt med kläder med ;)

Dammsugit hela f*cking soffan, alla dynor, under dom å "ramen" 

Åå de som är värst med de va att jag hittade en av gubben saltvattensfiskar under en dyna!!! :o  



Fy faan så j*vla äckligt!! "Spyr!"

Hur faan kan fiskar vara så jäkla dumma å hoppa ur ett akvarium!? :o 

Skickade ett sms till han om de åå ringde upp han efter en stund åå sa att han få faan skaffa ett lock/tak till akvariumet annars få den inte stå vid soffan! Bläääää 

Fatta, tänk er hur ni sitter å kollar på tv åå sen helt plötsligt så ha du en fisk faan i ansikte! :o 

Nee fy faan va äckligt "urk"

Men men nu är de bara jag å N hemma:) 

Slog igång "Hej Ho" till henne åå bara myser i soffan ^^ 

Hej Ho = Snövit ;) hehe

Nee nu skiter jag i bloggen åå ska mysa extra mkt med lillskiten medans hon e vaken ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: