beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-28
16:18:09

Söndag
Helgen ha kommit å gått. Den ha vart bra åå vi ha vart på parken zoo med alla barnen :)


De ha faktiskt vart en as bra helg <3
Mkt glada miner åå skratt åå mkt trots ;)

Idag så åkte B redan kl 12 då hon skulle på Barn med hund utställning med faster :)

Bea vann ^^ 
Så stolt över henne! 

Och så ha lilla pöjken haft egen tid med farmor åå shoppade 2par byxor ^^

Sjukt fina va dom! :)

Nu på eftermiddan så ha de lugnt å tyst här hemma, A&M leker super snällt inne på rummet och N somnade i soffan :)

Gubben är på gymet, men han kommer snart då A&M ska hem till den andra parten idag.

Sen ikväll så ska jag på kaffe dejt hos M;)

Tidigare i veckan så fick jag ett brev hem. 
Trodde va en tråkigt räkning så den ha legat i brevlådan ett tag.

Öppnade den, tog inte ens ut den ur kuvertet, små läste och såg att de stog remiss :/

Tog ut ordentlig åå läste.

Jag ha fått remiss till Bröstcentrum! :o

Inom 3månader så ska jag träffa dom så få se om dom skickar iväg allt till landstinget :)

De känns så overkligt! 
Tänk 2steg av 3 .. 1 beslut kvar åå sen kanske jag äntligen ska få känna mig "normal" :D

Dock så är jag rädd samtidigt ..

Jag ska behöva visa felet igen för främmande människor ..

Kanske inte bara en gång utan fler gånger ..

Visst att jag ha fått de förklarat och att de är ett medfödd missbildning ..
Men bara för de så slutar man inte och döma sig själv .. 
Åå man gör allt för dölja de ..

Men men tiden få visa hur de slutar 
Men jag hoppas att den visar posetivt!

Den här operationen kan ändra hela min självsäkerhet, min själv känsla.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: