beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-02
17:50:25

Tisdag
Imorse så fick jag mig ett gott skratt ;)

Jag sov på soffan då jag inte orkade ligga emellan N å gubben åå bli klämd.

Så imorse kom Nellie nyvaken å sa go morgon.
Sa till henne att väcka pappa, så hon gick till dörröppningen åå ropar: 
Vakna pappa! Vakna! 

Åå just då börjar hans brandalarm (väckaklocka) låta åå N får världens panik!! 

Hon skriker, gråter, kissar ner sig åå springer! 

Hahaha förlåt va jag elak men de såg jävligt roligt ut ;) 

Den minen hon hade när klockan började låta ha jag aldrig sett förut :p 

Hon är den som inte bryr sig om den där klockan i vanliga fall :p 

Att hon vart så rädd var nog för att hon väntade ett svar från pappa å inte klockan ;) 

Mitt lilla monster kan oxå bli rädd de ha hon visat idag ;) <3

Samtals byte! 

De går jävligt seg just nu med viktminskningen :/ 

Men idag så blev jag as glad när jag ställde mig på vågen :D 

Nu är jag nere på 66kilo, så 6kilo på snart 1månad :D

Kanske inte låter så mkt för er men för mig är de as mkt! :D

Jag gör inte så mkt, jag går bara till å från dagis/affären/vänner :)

Så jag är as lycklig! 66kilo de ha jag inte vägt sen N kom, så snart 3år ^^ 

Men de är fortfarande kilon kvar som ska bort :p 

6kilo kvar sen så är jag super nöjd!! :D
Då ha jag gått ner 12kilo åå nått min "normalvikt" som jag inte ha haft sen jag blev gravid :)

Men fatta! 6kilo borta, åå då ha jag bara slutat med Cola, små ätande åå inte lika mkt sötsaker ^^ 

De gör mkt fast man bara ändrar lite grann ^^ 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: