beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-04
20:29:37

Torsdag
Idag så ha bott vid kaffe kannan hela dagen för att kunna hålla mig vaken ;)

M kom hit kl 8 så då vart de kanan nr 2
Sen rensade jag ur stora tjejernas kläder åå M fick med sig hem till sin tös ^^ 

M hjälpt mig åå lösa problemet med hemmabio ljudet, minstingen hade på något sett lyckas stänga av ljudet fast allt stog igång ;)

Kanna nr 3, M hjälpte mig åå laga den bruna garderoben i hallen. 
Ena dörren hade hoppat ur sitt hjulspår så de gick varken att öppna den eller stänga den :/

Åå just de, hon hjälpte mig med balkong dörren oxå. Den gnällde ;)

Jag tror M får bli min nya "karl" så att grejerna blir fixade ;) hehe

Hjälpte M hem med alla kläder som hon fick till sin tös :)

Hemma hos M blev de kanna nr 4 innan vi gick ner till stan :)

Hon hade ett ärende åå jag skulle möta F :) 

På stan blev de en latte, kollade sen runt lite grann innan de va dax åå hämta hem minstingen :)

Hämta henne, gick till affären, stannade i lekparken, möte upp gubben, hem, gubben startade tvätten, kvällsmat till minstingen, film stund, blundade, kl 19 natta henne, gubben åkte till gymet, vek den torra tvätten, hängde den blöta åå nu blir de tv en stund, sen väntar min underbara säng på mig :D 

Min dag väldigt kortfattat ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: