beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-19
00:34:11

Tysta veckan
Den här veckan ha jag vart tyst.
Ha inte orkar blogga.

Ha vart så trött på kvällarna.

De ha blivit mkt kaffe den här veckan åå lite sömn :/

Få sluta med kaffe på kvällarna helt enkelt!

Annars ha jag inte gjort så mkt heller.
Lämnat N på dagis, städat, tvättat, diskat Jaa allt de där man måste göra :)

Vart på stan, träffat lite vänner, umgåtts med A sent in på kvällarna :) 

Imon så ska jag ner till stan åå klippa mig! Orkar inte med de här skatboet -.-

Aa nee som sagt de ha inte hänt så mkt i de här livet.

Hade önskat mig lite mer spänning, glädje, kärlek, skratt .. 

Men men nån gång dör väl allt de där ut:/

Fast de hade ju vart trevligt åå få tillbaka de nån gång ..!

Hatar rutin livet.. De e så kallt åå instängt :/

Aja ska ta å sova en stund 
Natti natt 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: