beanelliesmamma.blogg.se

2015-08-07
09:18:37

Tröttmössa
Idag är jag nog lite för trött trots kaffe intaget. 
Låg här i soffan o halv sov med lite musik i bakgrunden. 
De va sisådär vilken sekund som helst så somnar jag men mobilen ringde o väckte mig. 

Svarade utan o kolla vem som ringde.

Mm blev mitt ynka svar

Nemen sover du? 

Va nee men nästan 
(Hjärnan kopplar nu vem det är, det är M!)

Blev lite babbel i nattmössan o nu sitter jag här o undra va tusan jag sa? 
Sa jag något eller tänkte jag att jag svarade haha 

Nee ska försöka vila en stund o sen få min dag börja ^^

Japp måste vila en stund, håller på o somna nu med! Ett ord skrivet o ögonen stängs, tappar bort mig hela tiden o få läsa om o tänka ännu mer xD 

Nee natti natt för en liten stund 
Love and kisses 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: