beanelliesmamma.blogg.se

2015-02-15
13:44:31

Bästaste alla hjärtans dag!
Igår va de nog den bästaste alla hjärtans dag! 

Först så kom min fina J o min bebis E :') 
Så stor hon ha blivit! <3 
Hon kan sitta själv nu :o 
Blev så stolt när jag såg de :') 

Dom blev kvar här fram till kvällningen, sen så gick vi tsm till affären :)
(Andra gången) 

Sen så gick dom hem o jag gick hem med matpåsen :)

Städade bort fikat i köket menas gubben började med maten :)

Efter maten körde han hem tjejernas kompis o jag började fixa inför mello. 

Flickorna fick hjälpa till o bära in allt till soffan (handikappad som ni vet) 

De va så mysigt o jag tittade extra många gånger på flickorna o beundrade dom. Dom ha blivit så stora alla tre! :')

Efter sista låten så fick dom gå o borsta tänder, pussade dom go natt o sen plockade jag bort lite från bordet :) 

Sen blev de Wallander hela kvällen ut. 
Låg så nära gubben min hela kvällen ^^ 

Han somnade till ett par gånger men de gjorde inget, jag fick han nära :') 

Kl 2 så gav jag upp Wallander o plockade bort allt :)

Natt cigg togs o sen kröp jag ner under täcket ^^ 

Hade gubben precis bakom mig, han håll om mig precis som han brukar göra innan vi somnar ^^

Fast den här kvällen så slutade med lite lycka, ni fattar nog hehe ;) 

Efter de kalaset så kom lilla N, ca 15 min efter. 
Hon ville sova med oss :') 

Sen så blev natt o jag sov så skönt! 

De va min helt underbara alla hjärtans dag! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: