beanelliesmamma.blogg.se

2015-02-21
18:58:36

En ensam stund
Minstingen somnade i soffan strax innan kl 18 o gubben min åkte o tränade så nu sitter jag här i lugn o ro ^^

Dock så börjar jag känna mig rastlös o extremt pratsugen men samtidigt så orkar jag inte babbla heller :p

Igår så va jag o gubben åt lunch på stan, kollade runt lite innan min frisör tid började ^^

Vart inte helt nöjd med klippningen då hon bokstavligen förstörde min lugg! :(

Så nu blir de o sätta upp luggen tills den ha växt ut igen :(

Men men väl hemma så somnade jag i soffan 
(igen, somnade en stund innan stan)

Vaknade o kollade på mobilen o såg att många sms o samtal missade :p

Ett av alla sms så va jag välkommen på film/vin kväll hos tjejkompisen :)

Så gick över klädd i jeans o tränings jacka :p

Efter en stund ska skickar en annan tjejkompis o undrade om jag ville följa med ut på krogen med henne, gubben, bror o kompis :) 

Oh så blev de oxå, va dock tvungen o gå hem o byta om innan vi gick ner :p

Väl nere så möte vi hennes bror + kompis :)

De va så kul o de va synd att klockan bara tickade iväg ;)

Kom iaf hem runt  kl 2 o då väntade sängen på mig ^^ 

Kl 12 så orkade jag ta mig upp ur sängen, inte bakis men trött ;)

Sen så ha bara dagen rullat på o inget spec ha man gjort, bara segat ^^ 

Oh nu ikväll då blir de mello tsm med gubben <3 

En bättre lördag kan man ju inte få :)

En kväll tsm med gubben i lugn o ro <3 

Love and kisses

PS min lilla coolning! ;) 
" Nenni tool "

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: