beanelliesmamma.blogg.se

2015-02-16
07:23:49

Hurtiga jag
Hurtiga jag satte en kalljästning igår kväll (kl23) innan sängen kallade på mig :p

Gjorde frallor på hela satsen o grädda av dom nu imorse (kl5:30) 

Så nu luktar de så gott så här hemma, nybakade frallor med krossade linfrön på ^^ 

Trots att jag inte är någon frukost människa så tog jag mig en fralla ^^ 

B & N tog oxå en fralla på morgonen :)

Efter frallan så va dax för B o ta bussen till skolan. Helt själv!

Gubben tog bilen o följde efter o håll ett vakande öga på henne ;) 

Hon skötte sig jättebra vid vägen sa han :') 

Kan inget annat än o känna mig stolt :') 

Nee nu ska lilla N göra sig klar för dagis, men hon får då sällskap av en vuxen dit hehe :p 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: