beanelliesmamma.blogg.se

2015-02-08
21:36:08

Mkt som händer
Just nu är de mkt som händer och många förändringar. 

B ska flytta hem hit på heltid, började idag. Så imon är de många måsten som måste göras. 

Mkt papper som ska fyllas i osv. 

De känns så skönt att hon ska flytta hit på heltid! <3 
Nu är de bara A&M kvar. 
Alla stora barnen bor varannan vecka hos dom andra föräldrar. Inget som jag vill, jag vill ha alla här hos mig hela tiden! <3 

Mina stora/små älsklingar ^^ 

Helt annat nu: 
Igår så firades jag bland vännerna o de blev fest med mkt skratt, smörgåstårta o dans ^^ 

Tusen tusen tack för alla som kom! <3 
Så nu ha jag blivit tant ;) hehe 

Ååh jag börjar bli ganska trött p mig själv o min jävla klantighet!! -.- 

Slog i hand faan i trappräcket när jag kom hem från affären!!! 

Så välkommen tillbaka svullnaden o blåheten!! -.- 

Hatar min klantighet!!! 

Men men så fort barnen la sig så tog jag mig ett varmt bad, oh självfallet så lyckades jag o doppa hand faan i vattnet -.-' 

De är verkligen inte min dag idag med den här handen ...  -.-

Men nu ska jag kolla på Wallander o sen blir de natti natt för min del ^^ 

Love and kisses 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: