beanelliesmamma.blogg.se

2015-02-24
17:28:40

Tisdag o jag svävar!
Den här dagen började rent ut sagt åt helvete! 
Trött som faan o ville verkligen inte kliva upp -.-

Kom upp iaf, gjorde mig klar o små stressade på dom stora barnen då dom åker bussen med mig på tisdags morgonen. 

Kom i tid till bussen o till tåget.
Hann köpa mig en kaffe på Pressbyrån till och med ^^

Väl på tåget så lyckades jag ha ut hela jävla kaffet... Hela bordet, två sätten o golvet!! -.-'

Jeei en stor fett guldstjärna till mig!

Men men väl framme i v-ås o halv vägs till skolan så får jag hand på axeln! :o

De va tjejkompisen från skolan, hon hade ropat o halv joggat bakom mig sen tåget. Musik i öronen så hör inget :p

Gick o pratade med henne hela vägen o sen ner o byta om till kock kläderna :)

De gick jättebra hela dagen, allt flöt på o inga stopp eller så under lunchen heller ^^

Sen under min lunch så ringde min mobil från ett nr jag inte kände igen. 
Men svarade iaf, tänkte att de kunde ha vart något med barnen. 

Hej! Det är A"" . Har du tid?

Oh shit! De e ju fotografen :o

Åh hej! Nee tyvärr, inte just nu. Kan ringa dig när jag ha slutat?

Jaa men självklart! De e bara att du ringer när du kan

Omg!!! Han vill fota mig nästa helg! :o
Så sjukt! 
Jag är inte lång, inte pinn smal, tänderna är varken vita eller sitter rakt, har min speciella gå stil o inga jätte tuttar heller :p

Men jag ska fotograferas! :D 

Oh nu vart jag ännu mera glad!! :D
Jag kom i ett par byxor i storlek 36 :'D

Jag ha inte haft 36 på snart 4år :'D
Träningen tar mkt mer än vad jag trott!! ^^




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: