beanelliesmamma.blogg.se

2015-07-02
14:59:31

Kan man bara få försvinna
Hej sommaren o välkommen paniken!
Jag är så grymt jäkla osäker i min själv just nu som det bara går! 

Panik, ångest, nedstämd Jaa allt!
Jag är helt jävla rubbad..

Kan tycka om min kropp o vara något sådär stolt men så fort man får höra något snällt så total vänder jag! 

Gaah jag blir så trött på mig o att jag inte kan ta åt mig utan ska vända på allt eller kläcka ur mig "Äsch det finns så mkt finare"

Ha fetaste ångesten o nee jag blir inte förvånad om det blir tyst nu..

Va i helvete jävla cp hjärna!
Ge mig en ny så att jag kan funka som alla andra jävlar för en stund eller två iaf-.-

Ska nog faan börja presentera mig själv såhär i fortsättningen: Hej! Jag är jätte trasig o jag kommer aldrig kunna tro på snälla ord om det gäller mig. 

Nee fy faan o grann faan kan jag strypa idag oxå! :o
Strax innan kl 8 så började den o renovera lgh o håller på än o sjunger på sitt jävla språk så jäkla högt så jag hör det klart o tydligt trots väldigt hög volym på tv -.-'

Nee det här en riktigt piss dag ..!

Sex brist delux men ändå inget sug heller för den delen.. 

Inte så konstig att man blir låg o helt jävla pucko i skallen .. 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: