beanelliesmamma.blogg.se

2015-07-07
16:51:21

Nu ha de smält in lite!
Så sjukt! Kan inte riktigt fatta de än att jag ska få göra operationen :'D

Nu blir de inga mer pinsamma bh köp eller blunda för linnen ^^ 

Jag kommer kunna köpa ett linne utan behöva tänka "stannar den kvar eller kommer den åka ner under bh?" 

Allså fatta vilken lycka!?! :'D
Jag ska äntligen få känna mig "normal" 

Det är en sån härlig känsla o jag är väldigt spänd på min kommande resa i höst :'D

Ska bli så kul o se varje fram steg bit för bit! 
Jag kommer att bli väldigt öppen med min operation o varför den är gjort med mina barn! 

Kommer fota o förklara varje steg o gör det även till mig själv så jag själv kan gå tillbaka o minnas den här resan :') 

Sen så ska jag faktiskt ta o bränna upp min första bh som jag själv köpte som liten som än passar idag!

Den dagen kommer bli tår fylld med glädje o alla dessa hemska år med dom elakaste orden man ha fått höra! 

Men nu jävlar, here Im come! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: