beanelliesmamma.blogg.se

2015-07-03
22:18:44

Sommar
Jaha ska man våga ta sig till en strand i år i bikini tro? :/ 

Vill ju så gärna inte bara för min skull utan för barnen :( 

Men samtidigt så är jag så knäpp, kan springa runt här hemma i underkläder o linne o jag bryr mig inte. 

Så varför i helvete ska det vara så svårt o springa så på stranden!? 

Nee jag måste försöka våga snart!
Barnen blir bara större o större
Åh dom ska inte få min sne vrida kropps bild som förebild! 

Jag säger alltid till dom att man är vacker hur man än ser ut!

Men man kan ju inte bara säga sånt o sen springa o gömma sig själv i obekväma situationer .. 

Nee så jag tar mitt första steg ut här på bloggen! 


Här är min mamma kropp o nog faan ska jag våga mig ut på stranden med mina barn minst en gång den här sommaren! 


Kommentar:
#1: Anonym

Hade jag den kroppen så skulle jag inte göra annat än att springa på stranden!!!!
Blickarna du kommer att få är enbart av uppskattning o avundsjuka från andra tjejer som inte har din kropp!!!

Svar: Åh tack! De där värmde o läsa :')
Mitt stressiga 4barns liv!

2015-07-07 @ 09:24:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: