beanelliesmamma.blogg.se

2015-06-08
22:40:29

Ett blogg uppehåll
Livet ha vart en riktig berg o dalbana men nu börjar de ljusna upp igen!

Satt o kollade igenom mina bilder o jag chockades ganska rejält kan jag säga.

Jag är inte 100% nöjd med min kropp men fy faan lite stolt är jag nog ändå nu när jag bokstavligen ser skillnaden! 


    (2år emellan första o sista bilden)

Det är inte så konstigt att kläderna sitter som säck potatis! :o 

Visst jag kommer alltid ha den typiska mamma magen med hänget o bristningar men va faan hände!? 

Äter o dricker det jag vill o när jag vill, precis som förut!

Jag ha inte vart på gymet på säkert 3-4månader ..! :o 

Jag är tame faan lite stolt med mina 63kg till mina hela 164cm :D 

Detta gjorde verkligen min kväll till den bästa tsm med smördegs paj (äpple&aprikos) med vanlijsås! :D 

Kommentar:
#1: ramona

Du ska vara stolt, för du är jättefin

Svar: Åh tack :')
Mitt stressiga 4barns liv!

2015-06-10 @ 19:40:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: