beanelliesmamma.blogg.se

2015-06-27
13:50:43

Sanningens bild
Vem som helst kan bli grymt snygg med kläder på. Men det finns dom som även är snygga utan o jag tillhör inte den gruppen, hänger inte läpp för de! 

Jag är stolt över min egna framgång o vad jag ha lyckas med! 

Med min första tös (-06/-07) så gick jag upp över de dubbla jag väger. 
Vägde 46kg vid start o slutade på nästan 100kg.. Min kropp fick ta mkt stryk där o det syns! 

Å växa så fort på 9månader lämnar sina spår här o där. 
Min hud brast o kommer inte dra tillbaka sig mer än vad den gjort hittills. 

Jag lyckades iaf gå ner till 55kg på 1år ungefär utan någon diet eller någon super träning, promenader o vanliga vardags sysslor med en liten i en sele. 

2011 så blev jag gravid igen, start vikt 57kg o gick upp till 72kg. 
Det började bra o på 3v så va jag nere på 61kg. 

Sen blev jag dålig o gick upp mer o mer. Jag tryckte ner mig själv, kände mig som världens äckligaste, tjockaste o fulaste människan! 

Men jag kunde inte göra något precis, smärtorna o sjukhus blev som en vardag. Grät nästan varje dag o kände mig ensammaste i hela världen. 

Tillslut iaf så fick jag operationen efter mkt krigande med sjukt många läkare!
Är så glad för alla som hjälpte o stöttade o fanns för mig under den jobbiga tiden!

Idag är det extrat 1år sen jag rullades in i operations salen för sista gången 
(Hoppas jag!) 

Oh nu äntligen så "vågar" jag visa mig på bild iaf. 

Från 105 cm till 92cm 
Från 74kg till 62kg 

Jag får vara lite stolt! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: