beanelliesmamma.blogg.se

2015-06-25
21:43:28

Speak less ^^
Snart ha ännu en vecka gått
En vecka med M o kidsen ^^ 

Mkt skratt, lugna kvällar o helt otroliga dagar! :) 

Varje dag ha bjudit på något gott o jag ha bara kunnat le o skratta dag in o dag ut :D 

Hoppas att det håller i sig! :')

Snart är det dax för att träffa läkarna oxå, båda sorterna den här gången!

Återkontroll o se så att skiten håller sig borta! Nästa koll är om 1år o visar det inget så få jag friskhets stämpeln! :D 

Andra läkarkollen är om "brösten" 
För varje dag som går så får jag bara mer o mer panik..!

Helt ärligt så vet jag inte om jag kan ta av min tröjan ens :,(

Bara tanken över att stå där o va helt blottad .. Framför en främmande människa som ska döma o kolla, känna.. :,( 

Bara o skriva detta så blev ögonen tårfyllda .. Faan hur i helvete ska jag klara av detta!! 

Ett tusen tack till M som kommer följa med mig dit o knuffa in mig i rummet! 
Hade inte hon ställt upp så hade garanterat ringt o avbokat tiden pga att jag skäms så jäkla mkt!

Så rädd för blickarna jag kommer få..

Men men bort med såna tankar nu o stanna kvar i nuet o le! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: